3. oktober 2008

moja ljubica .... Mia


Poležena je bila 17.3.2008, v madžarskem mestu Leanivar. Mati Berill Canis Minor Melitta, oče Eco Son Picornell. V leglu jih je bilo 5: 2 samički, in 3 samčki. Ena od samičk,je torej prišla k meni :) V novi dom je prišla 4. junija 2008, stara 2 meseca in pol. Prevzeli smo jo na Slovensko-Madžarski meji, na mejnem prehodu Dolga vas, okoli 10h zjutraj. S fantom Alenom sva se na pot odpravila iz Ljubljane že ob 6h - saj veste,za svaki slučaj :) zame je to bil eden najlepših dni. Na malo sem čakala že od brejosti njene mamice,tako da lahko rečem da sem se dobro načakala. In končno sem jo dočakala: Berill Canis Minor Crystal je njeno ime - moja ljubica. Ta dan je prepotovala ogromno kilometrov,mislim da okoli 1000. Ni bruhala, ni jokala, ni cvilila - če je ne bi imela v naročju, bi pozabila da jo imava v avtu :) Pred prihodom v novi dom je obiskala moje sorodnike na Štajerskem, ter Alenovo družino v Gojačah.

Zdaj je moj mali sonček, ki me vsak dan sproti razveseljuje, tolaži, me spravi iz hiše na zrak tudi ob dneh, ko bi najraje preživela dan v postelji. To je ona, moja ena in edina - Mia ( Mia je njeno ¨domače¨ ime ). Ne pretiravam, če rečem, da je ona moje vse. Pa tudi z Alenom sta taka prijatelja, da se tega sploh ne da opisat - ko ga vidi, se velikokrat polula od veselja :D Mia namreč ;) Je najina zvesta spremljevalka, ki gre povsod z nama - v Ajdovščino na sladoled, na daljše potepanje po okoliških krajih, na Štajersko na obisk k ¨žlahti¨ ,... skratka,le redko ostane doma. In tako je tudi prav. Vsak trenutek,ko je ni ob meni, jo neznosno pogrešam ,in se sprašujem, ali je vse vredu z njo, sli je mogoče lačna, žejna ,...


Mia ni samo lepa, ampak tudi izredno pametna, prebrisanam, igriva, razposajena, ljubeča,.... Učiva se poslušnosti, pa tudi kakšen trikec se najde vmes - za Poli salamico bi namreč naredila vse, kar jaz pridno izkoriščam :) Delava pa s klikerjem, ker se mi zdi ta metoda odlična za učenje tako poslušnosti kot trikcev. Ne razumem ljudi, ki ob taki izjemni metodi, kot je kliker trening, še vedno gonijo svojo,in šolajo na star način - s prisilo, kaznijo. Kakorkoli, moja tega ne bo doživela. Jo imam preveč rada, da bi jo prisilila v nekaj, če pa lahko isti stvar po drugi metodi počne z veseljem. No, ne smem pozabit povedat, da le redko kdaj kaj naredi zastonj - če nimam v roki vsaj igračke ali kakšnega priboljška, le redko naredi, kar ji ukažem. Je tipična ženska, ki sliši, samo ko njej sami paše :) No,sej zdej je vedno bolje, me uboga tudi ko ji nekaj ukažem ¨brez veze¨, ... ne še vsakič, ampak vsak dan bolj.

Ni komentarjev: